29 oktober, 2006

Jösses Amalia, vad tiden går...

Jag har precis upptäckt att jag typ inte skrivit på år och dagar här, kanske borde ordna upp det... Så från nu ska jag bli bättre på att skriva, oavsett om jag har något vettigt att säga eller inte.
Har haft massor med uppslag om bloggar som aldrig blivit av faktiskt. Klanka ner på Israels tok-knasiga krig mot Libanon, klanka ner på att tillståndsenheten i Stockholm vill förbjuda bar överkropp på Patricia om de ska få behålla sitt serveringstillstånd, och om LO:s lögner i valrörelsen plus det faktum att ett fackförbund går ut och så pass aktivt stödjer ett parti. Men det blev inget av med dem. Och senaste tiden har det varit fullt upp så jag har inte ens hunnit med att kommentera valresultatet, den så kallade spionskandalen, eller någonting annat som har hänt. Men förhoppningsvis blir det lite förändring nu! Nu ska jag inte vara tyst längre, världen ska få höra vad jag tycker! Inte längre skall vi stillatigande sitta och se på när...! Vänta lite... När har jag någonsin varit tyst? Nej just ja... Förlåt. Det var bara bloggen som varit tyst.

Men nu kommer den vakna igen! Välkommen tillbaka! Tack!

Inga kommentarer: